Lukket på kontoret….

I dag er jeg til julesang i den gamle gymnastiksal med en masse korte mennesker. Så er jeg til julegudstjeneste i Lynge kirke med samme, inden vi hygger og synger karaoke til alle numrene fra Julestjerner og spiller lidt julebingo, inden jeg giver alle små 22 et stort juleknus og sender dem på juleferie. Hvorefter jeg fortsætter til årets julefrokost med ca. 65 feststemte kolleger, som vanen tro sikkert giver max gas, inden vi går på en virkelig velfortjent (uagtet hvad medierne og regeringen postulerer) juleferie.

Jeg er klar…. SKÅÅÅÅLLL!!!!!

IMG_5729

Skriv et svar

