Nisser, nisser…?

Der er travlt her hos mig. Jeg har travlt, og dagene løber af sted med mig. Jeg hænger på, det er en herlig tid, men pfuiii – hvor bliver tiden af?

Jeg har fået lavet et par nisser mere færdige. Som i to. Den ene er allerede givet væk (hende til højre). I dag og den blev modtaget med overraskelse og glæde. Og den blev beundret.

Jeg blev spurgt, om jeg ikke har nogle, som jeg har lyst til at sælge? Hvad? Er der nogen, som gider købe mine bastelerier? Hvoromaltinger, så har jeg gjort klar til seks nisser mere. Hvis du er interesseret, send mig en mail på: katkarlebo@gmail.com

Pris? Kongens mønt 175,- + evt. forsendelse. Og lige så snart jeg er kommet mig ovenpå morgendagens julefrokost på mit arbejde, er der billeder af nisser, som du kan købe. Hvis du trænger til en ny husnisse. Smiley

DSC07327

DSC07330

 

DSC07329

Skriv et svar

