December er nissetid….

Eller? Jeg har aldrig syet nisser før. Jeg – eller vi her på matriklen – har faktisk ikke gjort det så voldsomt meget i nisser. Sådan som i at man har en yndlingsnisse, som har fulgt en i mange år eller som har en rigtig god historie. Næ du, vi har et par halvgrimme nisser i keramik, hvoraf et par sikkert er Netto-skrammel.

Så i år købte jeg faktisk en nisse. Af Kajsa Wikman aka Syko. Og et par prints og en stak julekort. Bare fordi jeg trængte. Den lille nisse har til gengæld afstedgjort, at jeg er i gang med en større nisseproduktion a la Syko. Og sikkert flere andre. De ligner jo alle sammen hinanden i formen. Stoffet til forskel. Dejligt med inspiration.

IMG_5547

IMG_5543

IMG_5544

IMG_5545

Godt at man kan få hjælp, når der er 12 nisseben, som skal stoppes med fyldvat…

Skriv et svar

