Så kan december bare komme an…

Juleri skal der til. Og jeg har efterhånden fået lidt styr på det der juledekorationsnoget. Når en stor mængde pudemos, gran, buxbom, troldhassel, kugler, bling-bling, hårlak, glimmer, bloklys, bark og mærkelig tørrede dimser bliver samlet på et bord med julevoksdug og i selskab med Løbemusen og et par tøsepiger i forskellige aldre, så går det let. Som regel efter en tung start, hvor inspirationen og idéerne ikke ligefrem står i kø for at komme til.

IMG_5451

IMG_5453

IMG_5454

IMG_5456

IMG_5458

IMG_5459

IMG_5460

5 thoughts on “Så kan december bare komme an…

  1. Hold da op du får julet. Jeg er end ikke nået til overvejelserne om adventsdekorationen, men når det knok inden søndag.

    Har du fået min mail?

    1. Hej du 🙂
      Det har jeg da. Og jeg har svaret dig men uden held. Fik en mailerdaemon tilbage om noget med bloggermailen var lukket? Men hvis du lige smider mig din “rigtige” mailadresse, videresender jeg. 😉
      Og du var gættet. Med høj grad af sikkerhed uden at være helt sikker. 🙂
      Knus

  2. jeg er ret vild med dine dekorationer. De er helt sikkert til inspiration. Her bag tastaturet sidder en rigtig nisse. Hilsen Lisa

    1. Tak! 🙂 Det er rigtig dejligt, hvis jeg kan inspirere lidt igen til al den inspriration, som jeg får ude i Blogland. 🙂

Skriv et svar

