Tiden løber….

og jeg spæner for at holde trit. Synes jeg i denne tid. Endnu en gang havde jeg faktisk besluttet, at I ÅR skulle jeg være så meget på forkant med julerierne. Nu ved jeg jo efterhånden, at det virker at fokusere på det positive, og det, som er lykkedes. Så: Jeg har fået købt julekalendere; Shanes, ulandskalenderen og TV2’s. Og jeg har fået købt en adventsstage, hvor man bare smider et eller andet julet ned i mellem lysene, og katjing! En adventskrans, bare uden kransen.

Det var så det positive. Fårk, jeg får travlt, hvis jeg vil nå alt det planlagte. Der skulle strikkes og sys mange pakker i år. Men som den ukuelige optimist jeg er, giver jeg ikke op endnu. Kalenderen er godt nok fyldt godt op vanen tro, når vi nu nærmer os december. Men jeg arbejder bedst under pres, så jeg lægger mig i selen….

IMG_5410

Skriv et svar

