Mit nye legetøj

Yeah, hvad kan jeg sige? Jeg er en Apple-pige….

Jeg – altså os på matriklen – har fået os en iPad. Ja, det er rigtigt, vi havde faktisk ikke nogen. De to store har hver deres Macbook, som udover at se lækker ud, holder ufattelig godt til al den transport og til tider hårdhændede behandling. Men en iPad, næh…sådan et herligt stykke legetøj har endelig holdt sit indtog.

Den bliver undersøgt. Og brugt til lidt surfing i Blogland og rundt i www. Jeg har brugt en del på mange app’s. Yngstepigen er nok den, der har fået flest træningsprogrammer. Men uhhhh, den er lækker. Sådan lille og fin og glat og alt ser så pænt ud på skærmen. Den bliver en lille tidsrøver.

IMG_5404

3 thoughts on “Mit nye legetøj

  1. Tillykke med den! har selv købt én for en måneds tid siden, og jeg er nærmest forelsket i den 😉 Den har bare en lækkerhedseffekt ud over det sædvanlige —

Skriv et svar

