Mentale og fysiske stimuleringer…

Jeg har haft en af de helt sjældne oplevelser i denne weekend. Faktisk er det en første gang for mig. Jeg har været på personaleweekend. Det er sådan en indretning, hvor alle ansatte lærere og pædagoger drager af sted til et givent sted, hvor der er booket forskellige kloge personer til at underholde og oplyse tilhørerne (os). Så er der som regel en fest, en overnatning og lidt åndelig føde, inden alle igen drager hvert til sit for at holde weekend.

Det var en fornøjelse. Det hele og hele vejen igennem. Foredragsholderne, omgivelserne, selskabet og middag med fest. Intet at klage over. Der blev endda tid til en lille løbetur, hvor jeg rigtig blev hevet ud af min comfortzone big time. Jeg blev rigtig hevet af sted og løb de hurtigste km i mange år. Man giver jo ikke op vel? Den tur gav stof til (trænings)eftertanke.

IMG_5383

IMG_5384

Foredragsholderne? Niels Egelund, Jon Kjær Nielsen og så Jan Have Odgaard. Alle yderst interessante og meget inspirerende på hver deres måde. Mere om dem senere. De kunne noget….

4 thoughts on “Mentale og fysiske stimuleringer…

  1. En god weekend på flere fronter kan jeg høre og dit løb går godt?

    Ps. Har du en mail adresse jeg kan fange dit på?

  2. Det er jo altid anderledes at komme ud at løbe med andre som man ikke er vandt til at løbe med, det ved jeg fordi jer er tidligere motions træner i Sparta og når der kom nye løbere på mit hold blev de udfordret både på tid, intervaller og udholdenhed. Jeg glæder mig til at høre mere om dit løb i weekenden. 🙂

    1. Velkommen til! 🙂 Jeg er også spændt på næste tur. Om fredagens tempo har rykket noget. Sådan lidt mirakelagtigt eller bare samme surdej og langsomme tempo?

Skriv et svar

