Blæst. kulde og mørke eftermiddage…..eller hvordan batterierne blev genopladet ved en forholdvis lille indsats.

Efter det smukkeste vejr denne weekend ramte efterårsvejret denne mandag. I hvert fald i mit hood. Måske vi lige har skruet urerne tilbage til den “rigtige” tid, så der er mere lys om morgenen, men det til gengæld er næsten mørkt, når man kommer hjem. Og når man som jeg tilbragte hele weekenden indenfor på sofaen med dårligdomme i kroppen, som gjorde mig adeles uegnet til udebrug, kan man jeg godt blive en smule tøsefornærmet, når vejret så vender. Lige når jeg var klar igen.

Men lige meget. Løbeskoene skulle luftes, selvom luften var ved at fise ud af mig allerede inden hjemkomsten. Det hjælper også en hel del på motivationen til at komme ud af døren, at hunden trænger mindst lige så meget til motion, frisk luft og mærk-din-krop-aktiviteter. Så selvom Manden på matriklen bagte pandekager, da jeg trådte ind af døren, røg jeg af sted igen med hund, løbesko og musik i ørerne. For det sidste skulle til i dag. Så denne her fik mig til at spjætte med benene og få røven sat i gang.

I det hele taget var min Genius-liste en oldies og very goodies samling. Lige fra Yvonne Elliman over George McCrae til Thelma Houston til et nyt remix af et Tavares nummer. Så var jeg næsten flyvende. Om ikke andet så i hovedet. Det var lige, hvad jeg trængte til i en blæsende og våd skov med hunden som hjælpemotor. 45 min. alenetid med fuld skrue. Og så var mine batterier ladet op igen.

IMG_5220

IMG_5219

4 thoughts on “Blæst. kulde og mørke eftermiddage…..eller hvordan batterierne blev genopladet ved en forholdvis lille indsats.

  1. Skoven er bare også smuk her om efteråret, men uha hvor vejret kan vise tænder indimellem. I dag har vi haft det smukkeste vejr som på ingen måder minder om gårsdagens regn og rusk, sejt at du kom ud – jeg ventede til i dag…

  2. Fin blog – og dejlige fotos!
    Er du interesseret i at læse lidt mere om løb og motionstanker/kvaler/udfordringer, kan du slå et smut omkring min blog 🙂
    FrkWillumsen.dk

Skriv et svar

