Så skete det…eller vejen til et skarpt hjørne, vers. 2

Så skete det. Jeg havde gået meget stille ved dørene, og der var ikke mange, som opdagede, at jeg rundede det skarpe hjørne, før det var for sent. Hæ! Og nu er det overstået, og overstået på den bedste måde. Stille og alligevel med en del mennesker, som alligevel kiggede forbi, så der var liv i huset fra tidlig morgen til sen nat. Jeg fik en masse dejlige gaver, enten noget, som jeg havde ønsket mig, eller gaver, som giverne havde tænkt en del over og valgt med omhu. Og jeg må jo indrømme, at det trods alt var dejligt at blive fejret lidt. Uden at være for midtpunktet. Det bryder jeg mig ikke meget om. Men bare at være anledningen til, at der var kaffe på kanden, kager, boller og god mad med masser af god vin om aftenen, og det blev nydt; det føltes godt og rart.

Det ret forudsigelige ved det hele er, at der jo ikke er så meget, som er forandret. Som faktisk kun, at jeg har fået indstillet skriftstørrelsen i mine sms’er til større. For det gik ikke længere at læse dem uden læsebriller. Jeg var lige så træt efter en lang dag og en laaaang aften og begyndende nat med masser af mad, kage og især vin, som jeg plejer at være det, da jeg vågnede alt for tidligt søndag morgen. Jeg skulle stadig på arbejde her til morgen, og min gearskifter på cyklen er stadig lidt doven. Jeg foretrækker stadig Earl Grey te om aftenen, og vasketøjet ligger vådt i vaskemaskinen og venter. Så – ikke de store forandringer bare fordi jeg fyldte 50 år.

Men helt vænnet mig har jeg ikke. Men it’s out in the open – jeg fik tale og blomster på arbejdet i dag. Så nu ved alle mine kolleger det også. Men jeg håber da ellers på lidt mere undercover-tid, så jeg kan vænne mig helt.

PS. Der blev ikke taget et eneste billede på dagen. Undtagen det nedenunder. Gæt hvem fotografen er…Smiley, der blinker

IMG_5156

7 thoughts on “Så skete det…eller vejen til et skarpt hjørne, vers. 2

    1. Du er bare så sød, er du! Tusind tak.
      Stort knus
      PS. Skal vi ikke prøve at lave en aftale? Nu er det to år siden vi sås sidst….

  1. Ja du får så lige et tillykke knus mere her, dem kan man aldrig få for mange af 😉
    50 er godt nok, man mærker det egentlig mest på de der læsebriller…..
    Og ved at man ikke kan tåle helt så meget vin mere, og det er en trist skæbne – men det kan man nok godt træne op hvis man virkelig arbejder på sagen! 🙂

  2. Stort tillykke med fødselsdagen. Det lyder som om du har haft en dejlig dag, trods tanken om at det var et skarpt hjørne. Jeg er sikker på at du snart har vænnet dig til det nye tal – du er jo stadig den samme som bare er blevet et par dage ældre 🙂
    Knus fra Gitte

Skriv et svar

