De svære beslutninger…

Nogen gange synes jeg altslå, at der er nogle vanskelige beslutninger, som skal træffes… Lige nu sidder jeg f.eks. i et dilemma, som kræver noget. Der er ikke mere mælk. Jeg har ikke fået min morgenkaffe. Manden på matriklen laver bremserne på bilen. Det regner kraftigt, så en cykeltur til Superbest 4 km væk synes ikke som en option. Til gengæld er der en god rest mælk i Yngstepigens havregrynsskål. Hun er færdig med at spise. Jeg kunne jo si mælken fra? Bum bum….what to do….? Jeg trænger i den grad til en kop kaffe og det daglige skud koffein, som sparker dagen godt i gang.

Det er skønt at have ferie. Det er de enkle ting, som bliver vigtige…Smiley

6 thoughts on “De svære beslutninger…

  1. Uha uha uha godt jeg ikke er i dine sko med sådanne beslutninger at tage – jeg følger spændt med i dit dilemma….

    1. Jep. Hverdagen får hevet os tilbage i det pulserende liv, så man ikke bliver stillet overfor sådanne dilemmaer. 😉
      Håber du bliver ved med at kigge forbi.
      Knus

Skriv et svar

