Personlig opgradering

Nogen gange er jeg langsom. Ikke bare i løb, men også på App-måden. Og sikkert på en hel del andre måder. Men i dag skete der lidt. Jeg ved ikke hvorfor. Men det faldt lissom bare på plads. Så: Jeg er blevet opgraderet. På Insta-måden. Til både InstaCollage og InstaEffect. Så nu kan du regne med, at jeg spammer med Instacollager og andet billed-big-time-filter-snyd og andet. På en forhåbentlig hverdagsforskønnende måde. Der er nok ulykke og grimme ting omkring mig, så en chance for at gøre det pænere, kan jeg ikke stå for…

Min aften var sådan her. I strikkeklubben (hvor der også hækles) i et hyggeligt hus nær Furesøen…. Med godt selskab, friskbrygget kaffe og te, ingefærsmåkager, lidt chokolade og håndmalede kopper fra værtindens mor.

IMG_4744PS. Du kan finde mig på Instagram som kimbiakat

 

Skriv et svar

