Nye husdyr…eller Advarsel! Foto forneden ikke egnet for børn og sarte sjæle!

Min begejstring og glæde over livet på landet kender næsten ingen begrænsning. Jeg er kisteglad for stjernehimlen, luften, markerne, skoven lige om hjørnet osv. osv. Men lige forleden var det lige sjovt nok. To gange (nætter?) i træk var det indbrud i to forskellige poser med müsli i et køkkenskab. Tandaftrykket gjorde det. Fælden kom frem, pølsen sat i, og allerede et par timer senere var der bid. Eller fangst.

Jeg rørte ikke ved noget. Næ, jeg smækkede bare køkkenlågen i igen og ventede bare til Manden på matriklen kom hjem og klarede det. Ikke på vilkår vil jeg have noget med uindbudne husdyr at gøre. Heller ikke selvom de har pels og sikkert er bløde. Ud med dem. Eller de skal slet ikke komme indenfor. Også selvom det er ved at blive koldt.

IMG_4671

2 thoughts on “Nye husdyr…eller Advarsel! Foto forneden ikke egnet for børn og sarte sjæle!

  1. Jeg synes ellers jeg er ret hård til at verfe uønskede husdyr ud af mit køkken. Det er fx mig som står for fjernelse af store 8 benede behårede fluefangere her hjemme. Men når det kommer til dyr med rigtig pels, bliver også jeg sart i sjælen (sider den forneden?).
    Måske fordi jeg er splittet mellem

    “nuur det er jo bare en lille sød gnaver, og ved du at hannerne har nogle vildt store testes, og at sædcellerne laver futtog for at komme hurtigere frem, og at tænderne bliver ved med at vokse og…”

    og

    “NFW vil jeg have sådan en tyvagtig, smittebærende, madvareforurenende, hyggetissende pelsbærende pest i MIT køkken!”

    1. Jeg troede måske, at jeg var til din første sætning, men efter at have læst din næste, er jeg SÅ meget på den tredje. Hader at skulle røre ved sådan et (dødt) kræ. Godt man har folk til det… 😉

Skriv et svar

