Vær beredt….eller hvordan jeg enkelte gange kan være helt vildt i god tid.

Man kan ikke klandre mig for at planlægge ferier og lign. i god tid. Det er stort set aldrig sket. En af gangene var, da jeg skulle løbe Etape Bornholm i 2010. Dér bestilte vi sommerhus og færge i november. Jeg var delt; dels i chok over, hvor tjekket det var at være så meget på forkant, og dels glæde over at være så meget på forkant mht. en ferie, som lå 7 måneder ude i fremtiden. Det føltes både godt og skræmmende.

Nu er det så sket igen. Jeg har betalt min andel til en weekend i sommerhus i september. N.æ.s.t.e. å.r. For Strikkeklubben på mit arbejde skal da på Fanø Strikkefestival. Og hvis der er noget, som lærere kan, er det at samle, planlægge og udføre. Det går rigtig stærkt, når først beslutningen er truffet. Så et sommerhus til 10 strikke-hækle-damer er booket og betalt. Jeg glæder mig allerede. Uden at vide, hvad jeg har i vente.

Men det kan da ikke kun være lemminge-effekt, når knap 10.000 kvinder styrter mod Fanø en weekend hvert andet år?

2 thoughts on “Vær beredt….eller hvordan jeg enkelte gange kan være helt vildt i god tid.

  1. Jeg vidste slet ikke at der eksisterede noget sådant. Bliver spændende at høre lidt om når du om meget lang tid har været afsted 🙂

Skriv et svar

