Unterwegs….

Jeg har været på kursus. En hel dag. Sådan med frokost fra en kantine, ultra-rene toiletter, rene gulve, intet mælkesprøjt på væggene ved skraldespanden, hvor jeg bare skulle tage vare på mig selv. Det faglige indhold var vist til at overskue, men repepetion er altid godt. Så husker man tingene bedre.

Jeg er altid dybt taknemmelig for at komme på kursus. Det sker ret sjældent, men når det sker, ser jeg frem til det i ugevis, næsten månedsvis. Og mine krav er ikke så høje. For bare det at komme ud fra skolen, blandt nye og fremmede mennesker, nye omgivelser, nye indtryk, idéer og tanker gør mig helt balstyrisk. Næsten.

IMG_4645På vej på to hjul til mit lift videre sydpå.

IMG_4649I tørvejr med fire hjul og tørvejr. Og en sikker plads på bagsædet med mit overmodige projekt.

IMG_4652På vej hjem igen ved 17-tiden. Tørvejr, to hjul og en hurtig tur gennem skoven.

Skriv et svar

