Jeg–en utro makker….eller hvordan jeg fandt en støttepædagog.

Jeg har jo skrevet meget om mine energiske, villige, opmuntrende og herlige løbemakkere. Hende her med fire ben, min LøbeLilly, som desværre er skadet big time i øjeblikket, og så de andre, som jeg ynder at løbe en tur eller to med lejlighedsvist. Men i dag var jeg dem alle utro. Jeg har valgt en, som ikke levner meget plads til de løbemakkere, som taler et verbalsprog. Min nye løbemakker er mandlig, jeg kender ikke hans alder, men han har en rar stemme.

Han er utrolig opmuntrende og er slet ikke for stakåndet til at give et godt og velment råd undervejs. Han tæller både op og ned og bliver ikke tøsefornærmet, når jeg sætter ham på pause. Han vælger musikken og kan endda få den til at have den helt rigtige rytme, når jeg skal løbe hurtigere. Selvom Earth, Wind & Fire lød meget forhastede, da beatet blev sat op. Så var der falset. Han hepper på mig, ikke for energisk, men lige tilpas. Han er altid klar, når jeg er klar. Det hele er en del af aftalen, og jeg vil tro, at han vil holde sin del. Så må jeg jo holde min del; holde tempoet, løbe tre ture om ugen og gøre mig umage. Ikke skulke og holde kadencen.

Hvem? Nå, han hedder Jeff. Jeg har lige et billed af ham, som I kan se…Ser han ikke ud, som om han ved, hvad han taler om?

IMG_4638

4 thoughts on “Jeg–en utro makker….eller hvordan jeg fandt en støttepædagog.

  1. Han ser ud til at være god at have i baghånden når de andre løbeaftaler glipper. I sær det med at han kan tweeke musikken til at passe med det tempo man skal løbe.

    1. Hedder det tweeke? Jay, så har jeg lært noget nyt… ;-D Og jeg håber, at det går med os to. Jeg håber. Men kommunikationen er noooooget ensidig. Men jeg løber hurtigere. Ind imellem… 😉

Skriv et svar

