Lørdagsglimt…eller hvorfor jeg elsker lørdage.

Jeg elsker fredagsaftenener. Man kan blive i flowet, efter arbejdet er afsluttet for ugen, med udsigt til en god aften med gode venner, god mad, gode grin, gode historier. Slappe lidt af, gøre klar til at gå ud, bare lade op og tage weekenden i sin favn. Alle er afslappede, fordi weekenden ligger lang og ubrugt foran os. Fredag aften er mad med omsorg, Disney sjov, fredagsslik og en god film.

Så kommer lørdagen. Med ro på dagen, ro til ting, fri leg for alle, styr på nullermænd og hundehår og vasketøj, lade rod være rod og bare lave det, som jeg har lyst til, i et selvist tempo, hvor jeg helt selv bestemmer tempoet. Det elsker jeg. Og jeg elsker mest, at lørdag aften er fri. Fri til lige, hvad man har lyst til…

IMG_4585

IMG_4586

IMG_4588

IMG_4589

IMG_4591

IMG_4595

IMG_4596

IMG_4601

2 thoughts on “Lørdagsglimt…eller hvorfor jeg elsker lørdage.

  1. Jeg elsker også lørdage, ihvertfald hver anden uge når jeg har fri. Nej det er ikke helt sandt, der er en anden ro om lørdagen også selvom jeg skal arbejde – så de aftener er noget særligt uanset. Jeg var slet ikke klar over at du havde en blog mere. Jeg læser med uanset emnet – jeg er jo også røget lidt fra det løberelaterede her på det sidste 🙂
    Knus fra Gitte

Skriv et svar

