Fusion?

I et stykke tid har jeg overvejet det. Jeg har tænkt, afvist det i tankerne og droppet det. Men tanken er vendt tilbage til mig. Oftere i den senere tid. Hvorfra skal afklaringen og afgørelsen komme fra, når jeg så tydeligt viger tilbage fra den udfordring og beslutning?

Nu lyder det jo som noget alvorligt. Virkelig alvorligt. Som i et arbejdsrelateret emne eller noget helt eksistentielt, sådan livskrise-agtigt. Det er faktisk ret småt. At få fusioneret mine to skrive-steder; Bekendelser… og Bastelnland. Fordi Jeg vil egentlig bare gerne have samlet det. Så jeg bare skriver ét sted, uanset emnet. Iøvrigt er det ikke så meget at skrive hjem om løb pt. Det er for småtteri-agtigt til at fænge mig. Så skulle jeg bare ikke fusionere?

Så skal jeg også til at finde på et nyt navn til bloggen. For jeg bliver på Bekendelser…. Hvad synes du? Fusionering? Navn?

IMG_4423

2 thoughts on “Fusion?

  1. Ja det lød da lige lidt rigelig alvorligt :0) Forstår godt du gerne vil samle dit skriverum, men tror du ikke det kommer naturligt af sig selv, hvis du slår dem sammen, altså om der skal nyt navn til eller ej. Tror jeg ville vælge et af de navne du allerede har, en løbeheks kan vel også godt være lidt krea og omvendt ;0)

    Knus Karen Marie

    1. Ja, du har nok ret. Det kan jo komme af sig selv og gør det sikkert også. Tak for din kommentar. 🙂 Og jeg er jo begge, ik? 😉
      Knus herfra

Skriv et svar

