En helt almindelig fredag med gratis adgang til weekenden

Hvor jeg nyder og finde ro ved, at weekenden ligger frisk og uberørt foran mig og resten af familien. Der er en fødselsdag, som skal fejres, en middag ude, som skal spises og nydes i selskab med de unge mennesker og et show, som skal ses. Og så er vi ikke engang nået til søndagen.

Jeg elsker fredage. Jeg elsker fredag aftener. Enten rolige hjemme, mere livlige med kære venner til middag eller ude. Men det gode ved fredage er, at weekenden ligger uudfoldet foran mig. Sådan én er jeg i gang med. Lige nu og det er godt.

IMG_4334

IMG_4336

Og er godt på vej ind i noget afhængigheds-noget. Jeg er vist blevet afhængig af Thai crackers. Big time…

Skriv et svar

