Nyt gear….

Arbejdstravlhed tager min tid og mine tanker. Der bliver ikke efterladt meget til at tænke over andet. Sådan lige igen i denne uge. Jeg cykler lidt, jeg løber lidt med mine morgenløbere, men det er (næsten) ikke noget at skrive om. Bortset fra at det er ved at blive lidt småkoldt.

Og bare for at forsøde tiden – og lette arbejdet – har jeg fået lidt nyt gear. På den arbejdsrelaterede måde. En lamineringsmaskrine. Og så har du gættet, hvis du ikke lige vidste det; jeg er i indskolingen. Hvor man laminerer alt muligt selvproduceret undervisningsmateriale. Tidligere var jeg henvist til at bruge timer på skolen for at laminere spil og værksteder til min klasse. Nu kan jeg sidde hjemme (nærmest i sofaen) og ordne det hele. Ikke fordi arbejdet tager kortere tid, næ, det er bare lidt hyggeligere at sidde hjemme og ordne det. Hjemmearbejde er det.

IMG_4492

Mjaaa, jeg ved; kan en lamineringsmaskine virkelig ophidse? Pffuiiii….Smiley, der blinker

2 thoughts on “Nyt gear….

    1. Hæhæhæ, du forstår mig fuldstændig. 😉 Begejstringen over de små ting (og hjælpeapperater) er ikke til at tøjle… 😉

Skriv et svar

