Min liste over Feel good film…eller film, som er super selskab, når jeg alligevel skal lave noget andet samtidig.

Når jeg har noget, som skal laves, holder jeg af selskab. Den non-kommunikative slags. Derfor har jeg et trick. For jeg gider ikke, ikke, ikke se noget dødsygt, hjernedødt tv. Så smider jeg en dvd i maskinen, og jeg har mine favoritter. Som kan holde mig kørende i mange timer, om det er arbejde, hæklerier eller strikkerier eller hvad der nu end er på programmet.

Dette er mine favorit-feel-good-dvd’er: (ikke nødvendigvis i prioriteret eller endegyldig rækkefølge):

1. Julie & Julia

2. Vores bedste år (nok den film jeg har set flest gange. Har ikke tal på det. Sikkert pinligt højt.)

3. Et hus i Toscana

4. Love actually

5. Stolthed og fordom (serien)

6. Forrest Gump

7. Tre mand og en baby og 2’eren (I know….patetisk…men jeg elsker de film)

8. The devil wears Prada

9. Bridget Jones

10. Toy Story 1-3, (mest 2)

Hvad er dine favoritter, som du kan se igen og igen?

7 thoughts on “Min liste over Feel good film…eller film, som er super selskab, når jeg alligevel skal lave noget andet samtidig.

  1. 1. Family Stone (- tradition med mine døtre en sen aften i juledagene, hvor alle andre sover)
    2. Notting Hill
    3. Jane Austen- film i det hele taget
    4. Taming of the Shrew (moderne indspilning med Rufus Sewell)
    5. Lykkevej
    6. En kort en lang
    7. Den eneste ene
    8. Wimbledon
    9. Slidding doors (uhh, havde helt glemt; god film!)
    10. Mit Afrika
    11. Broerne over Madison County
    12. Gnavne gamle mænd (1+2)

    1. Hey… 🙂 Tak for dine film. Den første kender jeg vist ikke? Stor fejl, som skal rettes op på? 😉 Er med på alle dine også. Havde lige glemt Broerne over MC og Grumpy old men… 🙂

    1. Gode film, mine yndlingsfilm er i blandt.
      Nogle enkelte kender ikke, men så er der noget at gå efter.

      Jeg kunne tilføje:

      Hitch (- jeg kan godt lide Will Smith)
      Calendar Girls
      Den grønne mil
      En verden udenfor
      A good year ( med Russell Crowe!)
      og A sound of music(- det er næsten pinligt.. )

      1. Jeg er SÅ meget med på dem. Især Will Smith (han er også well liked her på matriklen) og Calendar Girls. Og Russel Crowe. Og A Sound of Music er ikke pinligt. Jeg elsker gamle film, og den er en klassiker. Vi må samle et bibliotek…:-)

    2. Uh, der er mange gode film på din liste og i kommentarerne. Enklte kender jeg ikke, men så er der noget at gå efter. jeg har også et par tilføjelser:
      Hitch (- jeg kan godt lide Will Smith)
      Calender Girls
      En verden udenfor
      Cabaret (- gjorde strort indtryk, da jeg så den som ung, så den bliver “siddende”)
      A good year 8- Russell Crove og Provence)
      Sound of music (- ved det godt: lidt pinligt)

Skriv et svar

