Det der med at finde vej i Blogland…eller en af mulighederne til, hvordan du kan få styr på dine foretrukne blogs

Tidligere holdt jeg styr på, hvilke blogs jeg holdt øje med og læste, på min egen blogliste. Så klikkede jeg mig fremad stille og roligt og blev opdateret, når der var tid til det. Så gjorde min niece mig opmærksom på Bloglovin. Hun spurgte, om jeg ikke kunne tilmelde mine blogs, for det var inde fra Bloglovin, at hun susede rundt til sine foretrukne blogs. Jeg kendte faktisk ikke sitet, men oprettede s.e.l.v.f.ø.l.g.e.l.i.g. en brugerprofil.

Samtidig har jeg så med tiden fået hevet næsten alle mine favoritter ind på min “following” liste. Og det er smart. Der er så en laaaang liste med et preview på indlægget, som alle tilmed åbner i et nyt vindue. Dødsmart…

4 thoughts on “Det der med at finde vej i Blogland…eller en af mulighederne til, hvordan du kan få styr på dine foretrukne blogs

  1. Det var heller ikke før jeg selv startede med at blogge at jeg fandt Bloglovin, og hold da op hvor er det bare super nemt at hode sig opdateret nu!

Skriv et svar

