Den var lige startet, og så er den forbi…

Den weekend. Jeg var så meget klar til weekend. I fredags. Iført snotnæse og ondt i halsen var jeg så klar til massiv afslapning. Selvfølgelig med planer om alt det, som jeg gerne ville lave og gøre, når jeg havde slappet af, restitueret og var sluppet af med skravl-følelsen og var fyldt med fornyet energi. Jeg gjorde virkelig en indsats for at tage det roligt. Afstod fra den planlagte løbetur, lod vasketøj være vasketøj og lavede en aftale med min dyne.

Så ramte jeg en middag lørdag aften, som skulle have været en stille og rolig fejring af en nyslået 50 årig, men som blev en fabelagtig aften med 40 festglade mennesker, mad og vin, som flød. Så ramte tømmermændene mig søndag morgen og gjorde det nu helt naturligt at slappe af igen. Med dyner og puder, væske og en god bog. Det meste af dagen. Og jeg kan ikke løbe med tømmermænd, så den løbetur, som jeg rykkede til i dag, røg sig en tur.

Min weekend er fuldstændiggjort her til aften med et måltid bestående af te og stegt dåsetorskerogn. Fik jeg lavet noget? Nixen bixen. Nada. Til gengæld er min forkølelse vendt tilbage. Lidt har jeg da opnået…

Skriv et svar

