Overmodighed eller et tilfældigt offer?

Jeg ved det ikke. Har jeg mon bare strukket mig lidt for langt, haft lidt for travlt, sovet lidt for lidt, cyklet uden noget til at tage vinden, efterfulgt af en hurtig afkøling? Eller der er bare noget i omløb? Men jeg er i hvert fald ikke i helt god stand lige i de her dage. Ondt i halsen, ondt i hovedet og overkroppen. At blive hjemme er ikke en option, så lige i dag bliver resten af dagens og aftenens timer tilbragt i sofaen med tæppe, puder og te. Masser af te. For det er bare lidt for tidligt på efteråret at blive sløj. Så Yngstepigen og Manden på matriklen er sendt alene til hendes skoles fødselsdagsfest, rundboldkampe og buffet. For jeg skal være klar. Klar til alt det, som skal ordnes, færdiggøres, laves. Der er så meget, jeg gerne vil.

Så hej og tak for i dag. Vi ses på den anden side i morgen.

5 thoughts on “Overmodighed eller et tilfældigt offer?

  1. Ohh nu kommer snot-årstiden snigende, så man skal passe på. Godt du lader sofaen og tekoppen pusle om dig. Rigtig god bedring.

  2. Åh ha ikke snue og forkølelser allerede – vi gider ikke!!! Nå men rigtig god bedring og jeg håber du har taget det i opløbet!!!
    Knus

Skriv et svar

