Min faste løbemakker…

Jeg har en løbemakker. En fast en af slagsen. Som altid gider, uanset om det regner, sner eller det, som er værre. Hun har aldrig nogen undskyldninger eller aftaler til anden side. Hun står altid parat, så snart skuffen med løbetøj og strømper giver sit klik fra sig, når den trækkes ud. Hun slipper mig ikke af syne, når hun først har hørt tøjet knitre, og går utålmodigt rundt. Hun er aldrig i dårligt humør, men er altid imødekommende, positiv og glad. Det viser hun med al tydeligehed. Hun er ikke krævende. Hun skal hverken have nye løbesko eller andet gear. Hun nøjes med en gammel udslidt sele og et stykke reb fra Bauhaus. Hun har haft en alvorlig skade, som dømte hende ude af løbeverdenen i næsten 8 måneder. Men hun er kommet tilbage og kæmper sig op af formkurven. Hun vil nok aldrig genvinde sit tidligere niveau, men på den anden side; det kommer jeg nok heller ikke til. Så på mange punkter passer vi sammen.

IMG_4291

IMG_4292

IMG_4293

IMG_4296

7 thoughts on “Min faste løbemakker…

  1. Sådan en makker har jeg også. Det er.så godt, men løberytmen bliver lidt ujævn

  2. Sådan en gad jeg godt have – specielt de dage hvor det er svært at komme ud…
    Karla er da bare så dejlig og selv om hun ikke er en sprinter, er selskabet jo bare det bedste!
    Jeg kommer til Dk den 14 (Hørsholm i et par dage) og tager videre til min mor somskal opereres. Hvis jeg kan, ringer jeg lige og hører om kaffe er en mulighed 🙂

    1. Jajajajaja…. det ville bare være så hyggeligt. Ring!
      Og du har ret; selskabet af en trofast hund på turen er det bedste. Det manglede jeg jo fuldstændig, da hun var skadet.
      Knus

  3. Hvor dejligt at høre. Forleden tænkte faktisk på hvordan det gik hende :-)) Skægt. Håber alt er vel.
    Kh Julie

Skriv et svar

