Erstatningstur… eller hvordan jeg hurtigt kan lokkes på adskillige afveje.

Nå men lørdagens løbetur blev forlagt til cyklerne. Løbelillys hofteskade er brudt op/ud, så løberi kunne der ikke blive tale om. Men så har vi da cyklerne. Jeg havde hurtigt planlagt en sikker og nem at finde rute. Kedelig men uden risiko for at fare vild. Men jeg havde jo lige glemt, at Løbelilly er sporhunden personificeret, så vi kastede os ud mellem alle mændene på hurtigcyklerne og med hele udstyret på de små veje i mit hood. Og et godt stykke nordpå. For vi ville rundt om Esrum sø.

IMG_4176

Af sted det gik. Med kort, ekstra vandflaske og et par bananer i cykeltasken. Vi kørte på fornemmelsen (ikke min) og et par kig på kortet. Det lykkedes ganske godt og uden fejlkørsler. Rundt om Esrum sø og hjem igen. Uret sagde 35 km, men jeg glemte at tænde det igen efter bananpause ved søen. Så til de 35 km skal lægges hele distancen fra nord til syd af søen. Who knows?

God tur, godt selskab, meget at snakke om. Det er ikke så skidt endda, når der ikke kan løbes så langt, som vi plejer at kunne. Så cykler vi sgu da bare.

Men det er ikke det samme (hviskende)…

IMG_4179

IMG_4177

Skriv et svar

