Det er vist nok for sent… eller mine 15 min. behersket berømmelse

Jeg lovede vist  at sige til, når mit interview i Magasinet LIV kom i. Det gør jeg så. Nu. Det har været i. Sådan lige i august nummeret. Mens jeg turede rundt i Sydfrankrig. Og fik adskillige sms’er, mails, opdateringer og beskeder på FB og en enkelt kommentar her. Det var virkelig dejligt, at I alle synes, at det var så fedt. Og et sobert interview. Og noget så ufedt, at jeg sad på en McD i nærheden af Verdun og fik det hele at vide og “ligesom ikke kunne være i det”.

Arrgghhh, veeeentttt liiiiige lidt, heeeeeyyyy…………..

IMG_4066

Men på den anden side; det var ferietid (og agurketid), og det gør jo, når alt gøres op, ingen forskel. Og jeg synes, at det er pimpet lidt op. Altså selve interviewet. Fotografen, som stillede herhjemme med en makeup-dame fra Scoop Models, var virkelig sød og professionel,  og flyttede rundt på lamper, bøger, mig, stole, tøj og sådan noget. Og “make-up’eren”, som skulle fikse mig op, var virkelig sød og positiv og alt mulig. Det hele var faktisk en fin oplevelse. Så det var VIRKELIG en rigtig fin oplevelse og erfaring at få.

IMG_4068

Men samtidig en lidt ud af kroppen- og ud af min kontrol-oplevelse. J eg har ikke prøvet det her før, og proff’erne synes sikkert, at jeg var håbløst gennemsnitlig og almindelig og så-meget-væk-fra-Østerbro, men lige nøjagtigt DÈT er jeg. Og mit og mine. Jeg håber, at det skinner igennem i interviewet, som allerede er på vej i glemmebogen. Fordi i dag udkom det næste magasin.

Ved du hvad? Jeg kan simpelthen ikke mærke den store forskel. På mig selv. Men jeg så godt ud. Sagde de. Jeg blev bare nødt til at vaske al make up’en af efter et par timer. Den strammede simpelthen så meget. Og jeg skiftede tøj. Jeg kan faktisk ikke lide den kjole. Slet ikke. Smiley, der blinker

2 thoughts on “Det er vist nok for sent… eller mine 15 min. behersket berømmelse

  1. Hej Katrine
    Eeej, hvor fint. Du er jo en celebrity nu ;-)))) Jeg synes, det er så skægt at de flytter rundt, bytter om og skifter ud når der skal opstilles til billeder. Hvad handlede interviewet om – er nysgerrig, var det om bloggen eller løbet eller lidt af det hele?
    Håber du har haft en dejlig sommer og ellers har det godt.
    Kh Julie

    1. Hej Julie
      Interviewet handlede om blog-skriveri. To andre bloggere og jeg blev interviewet til en artikel om det.
      Sommeren har været virkelig dejlig, og jeg har det godt. Tak! Håber det samme hjemme hos dig og resten af familien. 😉
      Kh Katrine

Skriv et svar

