En ny begyndelse?

I dag slutter min ferie. I morgen går det løs igen efter en dejlig, tiltrængt, lang og energigivende ferie. Det er ikke kun mig selv, som har været i feriemode. Jeg besluttede i slutningen af juni, at min ankel/achillessene/højre ben/ellerhvadfandendernuellersharværetgaltidenregion skulle have ferie. For at give det hele den pause, som åbenbart var påkrævet, siden forbedringerne udeblev. Så jeg har for en gangs skyld kun løbet en (1) gang i hele ferien. Men bare for ikke at have abstinenser havde jeg da løbeskoene med hele tiden i tasken. De kan jo heldigvis også bruges til at gå nogle lange ture.

Men i dag måtte jeg bare ud og prøve en lille tur. I skoven, som jeg har undværet hele sommeren. Det var ligeså herligt, som jeg havde håbet på. Benene fandt deres (rolige) tempo, vejrtræknngen fandt sin rytme, og jeg blev taknemmelig. Der var ikke mislyde eller brokkeri. Skoven var stille, turen blev på 5 km, bakkerne op blev gået.

Jeg håber på en ny begyndelse. Jeg satser på en ny begyndelse. Hvor jeg langsomt kan få arbejdet en god løbeform op. For manner, hvor er det herligt…

IMG_4058

IMG_4062

IMG_4060

4 thoughts on “En ny begyndelse?

  1. Det lyder som det helt rigtige med en massiv løbepause. Tror lige netop det er svært for mange. Håber det hele arter sig nu, så du kan nyde løbeturene igen.

    God 1. arbejdsdag i morgen 🙂

Skriv et svar

