Total nedsmeltning…

Nu skyldes det ikke bare travlhed andetsteds i mit liv og min hverdag, at der er en massiv radiostilhed her på stedet. Min computer valgte at iværksætte en større sit-down strejke for et par uger siden. Sådan sker jo aldrig, aldrig, aldrig på det bedste tidspunkt. Det sker på det værst tænkelige tidspunkt. I den allerværste travlhed. For alle. Også dem, som plejer at bistå mig i de større genoplivningsaktioner.

Så status er, at computeren får lov at ligge ferien over. Gemt godt af vejen, så jeg ikke skærer tænder af den hver gang, jeg øjner den. Den skal have en større tur; kunstigt åndedræt og sikkert en opgradering/udrensning af de større.

For lige om lidt vender vi bilen sydpå. Første stop München, hvor et par kære og gamle veninder og deres husbonde skal besøges, og byen skal genopleves. Derefter venter det sydranske, hvor vi skal slå folderne i Provence i selskab med de bedste venner.

Så god ferie derude! Denne er tiltrængt. Der vil ikke nok ikke blive den store trafik herinde. Men måske dumper der et feriekort ind nu og da.

 

4 thoughts on “Total nedsmeltning…

Skriv et svar

