Åhr pis….ikke igen….been there, done that, didn’t work……

Min achillessene i højre fod har det af helvedes til. Den er bare utilfreds, laver ballade og gør noget af et væsen af sig, bare jeg løber en lille tur. Den kunne slet ikke lide de 5 km til Alt for D’ernes, og selvom jeg har passet og plejet den, ligesom jeg plejer, vil den bare ikke makke ret. Den brokkede sig også lidt en del efter Tøserunden, men jeg synes lissom, at jeg fik banket den på plads igen.

For jeg synes mmmirkelig (gammel joke – det skal udtales sådan – især i denne situation), at jeg ellers har kunnet behandle, pleje og nurse den achilles big time. Det eneste, jeg ikke har kunnet gøre så meget denne gang er, at have kompressionsstrømperne på. Hvorfor? Jamen det ser sgu ikke så hipt ud med capribukser til daglig. Ellers sommerkjole. Og ikke fordi jeg går vildt meget op i, hvordan jeg ser ud og smart tøj, men pink kompressionsstrømper til en sommerkjole bliver nu engang ikke hipt, hverken som materialesammenstød eller mønstermix.

Så… jeg cykler. Meget. Det jeg kan få presset ind som transport. For bare at holde mig sådan nogenlunde i form. Nå ja, og så kan jeg rigtig godt lide at cykle. Meget. Så kan det godt være, at denne her blog startede som en træningsdagbog og løbsoptegnelse. Men lige nu? Så ser det lidt sløjt ud….

IMG_3115

Skriv et svar

