Campingsæsonen er startet…

I hvert fald her på matriklen. Nogen gange skal der ikke så meget til. Et telt, et par luftmadrasser, en sovepose, et par huer og et par pandelamper. Og en mor, som gider. Og hende her gider godt. Har altid gidet og vil altid gide. At go camping-style selvom det er her hjemme.

Så det gjorde vi allerede sidste weekend. Som var fire dage lang for Annas og mit vedkommende. Så der blev grillet ved teltet, der blev sovet i teltet, der blev hygget med rigtige bøger og lydbøger i teltet, og der blev spist morgenmad i teltet. Og lige om lidt skal vi i seng derude igen. For nu er det fredag, og så er det teltdag.

IMG_2917

IMG_2922

IMG_2929

IMG_2926

IMG_2943

4 thoughts on “Campingsæsonen er startet…

  1. Hold nu op du er en sej MOR! Tror, at jeg må overveje noget lignende med ungerne i sommer, nu da jeg er blevet hjemmegående. 🙂

    Knus Lisbeth

    1. Jeg kan kun anbefale det. Jeg har leget camping i haven siden de store var små. Og nu er Anna indlagt til lidt udendørsliv. Og heldigvis kan hun godt li’ det. 😉
      Knus og god sommer

Skriv et svar

