Forsigtighed er vel påkrævet?

Nå, så har jeg smidt elastikbindet om anklen. Jeg er på Ipren og Ibutop, men syv-ni-tretten gør anklen ikke ondt mere. Jeg har cyklet de sidste par dage uden problemer og været i skoven med hunden. Jeg har haft løbesko på på arbejdet, og i det hele taget passet på. For jeg er fandeme træt og nedslået af dette setback. Jeg synes faktisk, at jeg har haft en del problemer med knæ og ankler de sidste halve år. Og med middelalderen, som truer, gør det mig mildest talt nervøs. Og alene dette issue kan jeg skrive mangt og længe om.

Men jeg satser på et lille testløb fredag eller lørdag. Bare for at prøve, hvordan det er at løbe. For det synes at være rigtig lang tid siden…

Pis.

IMG_2344

4 thoughts on “Forsigtighed er vel påkrævet?

  1. Ja du er lidt hårdt ramt – det må jeg indrømme. Og uden barndomshjem oven i købet 😉 Har egentlig ikke noget særlig klogt at sige, måske kun at du må holde ud for på et eller andet tidspunkt bliver det bedre. Ligesom aktiemarkedet. Count your blessings og sådan noget. Og håber for dig at det går med lidt forsigtigt løb i weekenden. Optimistisk knus herfra 🙂

    1. Hey søde 🙂
      Du kan regne med, at jeg ikke bare sådan caver in. No way. Men tillader mig selv at være lidt nedslået af og til. Jeg vil osse…. ved du.
      Tak fordi du lige kiggede forbi og får mig til at smile.
      Knus 🙂

  2. Håber du passer rigtig godt på i starten, så foden ikke får det værre. Ved ikke om du har været afsted nu? I så fald, hvordan gik det? God forlænget weekend.

  3. Jeg er forsigtig. Indtil videre. 😉 Aj har kun cyklet de lange ture med hunden indtil nu i stedet for at gå, som jeg plejer. Men prøver snart en lille-bitte tur…
    Og du må også have en god forlænget weekend. 🙂

Skriv et svar

