Enden på en hel tilværelse… eller hvordan man lukker et hjem ned.

Mit barndomshjem er blevet solgt. Min mor har haft huset til salg i længere tid, da hun ikke ønskede at blive boende i det store hus efter min fars død. Hun skal finde sit eget fodfæste og sin nye tilværelse uden min far, som hun delte hverdag og fest med i knap 50 år. Hun skal starte sit første helt eget hjem op i en alder af 70 år. For hende sikkert både spændende og skrækindjagende. Hun har købt et rækkehus. Hendes helt eget, som hun selv har valgt, helt uden at spørge nogen andre.

Og overraskende nok har jeg det fint med, at mit barndomshjem er slut. Solgt og vil ikke være mere. Selvom jeg måske nok vi fælde en enkelt tåre, når jeg tager derfra for allersidste gang, men i det store og hele er det så ok.

Og dét er rart.

IMG_2282

One thought on “Enden på en hel tilværelse… eller hvordan man lukker et hjem ned.

Skriv et svar

