Midlertidig lammelse

Jeg indrømmer det. Ikke gerne, men trods alt. Jeg er lettere lammet, fordi jeg er skiftet tilbage til mit oprindelige teleselskab fra i går, men jeg har “ingen tjeneste”. Det betyder,  at jeg ikke kan ringe eller modtage sms’er. Jeg kan hoppe på netværket, men er ellers afskåret fra mobilverdenen. Jeg har lavet alle de krumspring, jeg kan tænke på, det nye SIM-kort er aktiveret, men den giver mig nada. Pis!

For når man er så vant til at opholde sig der altid og hele tiden, er det sgu mærkeligt ikke at være der. Kundeservice er fandme gået på weekend, så jeg må sidde og kigge på min elskede iPhone lige til mandag morgen kl. 9. Argghhhhh…..

Skriv et svar

