IIIII loooooove it…

Ja, mon ikke! Jeg elsker elsker elsker, når en eller anden helt uforvarent giver mig et tip eller et stykke info, som jeg ikke havde nogen anelse om. Som f.eks at der findes noget som Bloglovin’.

Yes yes, jeg ved det godt. Midt i min forholdvis store info-pøl og viden om alt muligt småtterier har jeg sorte huller. Åbenbart. Så da niecen i går spurgte om jeg ikke kunne smide min krea-logbog op på Bloglovin’, som hun brugte som sin blogroll, var jeg ret blank.

Men det er der nu rådet bod på. Jeg er på Bloglovin’, det er begge mine skrivesteder også og IIIII love it! Fantalastisk smart. Du får alle de nye blogindlæg smidt i ansigtet. So to speak. Endnu en tidsrøver er tilføjet til listen.

Men hvis du så lige, inden du smutter videre, klikker på det lille Bloglovin’ banner, er du også med. Smiley, der blinker

Bloglovin (4) - Mozilla Firefox 08-04-2012 094940

Skriv et svar

