Time out, please…

Yngstepigen er begyndt at fortælle pædagogerne i børnehaven, at mor har meget travlt med sit arbejde og kommer sent hjem. Så er vi i hvert fald to, som har bemærket det. For arbejdet har fyldt rigtig meget og taget for meget af min tid. Lately.

Så påskeferien kommer åh så belejligt. For jeg trænger i den grad til en massiv timeout. For jeg har været dér, hvor man er irriteret selv over mindre ting, ikke kunne rumme at blive afbrudt; dér, hvor jeg ikke bryder om mig selv, men ikke opdager miseren, før øjeblikket er rykket videre.

Så nu er der timeout. Jeg slipper ikke udenom at skulle arbejde i ferien, men det bliver skudt nogle dage. For der skal være tid til langsom tid. Til at lade tilfældighederne og lysten styre, hvad der skal ske. Måske lidt, måske en del eller ingenting.

Og til at få plukket anemoner…

IMG_1977

IMG_1978

4 thoughts on “Time out, please…

  1. Det er skønt at du husker at tage tid til at plukke anemonerne lige nu hvor de er der.
    Glædeligt forår og god påske
    Pernille

    1. Jeg glæder mig også. Jeg skal bare lige have overbevist Anna om, at det også er det, som hun har lyst til. Men så er vi også smuttet i skoven…
      God påske til jer downunder.
      Knus 🙂

    1. I lige måde. Ja, vejret er ikke noget at være ude i. Møgkoldt, så jeg bliver også indendøre indtil videre. 🙂
      Knus og gode påskedage 🙂

Skriv et svar

