Bom bom…

Indsatsområde 1 kører som på skinner. Det hjælper at få det smasket i ansigtet, hver gang jeg kaster et blik i spejlet for at se, om mascaraen sidder, hvor den skal, og jeg ikke er kommet til at ligne en panda. Jeg kan ikke bevæge øjnene mere end 2 cm nedad til højre, før jeg kommer i tanker om det.

Så har jeg i den sidste tid så også været ret opmærksom på 10% reglen. No need to say at det er pga min “knæ-situation”. Og flere af jeres velmenende og kloge ord og råd klinger i baghovedet. I denne uge har jeg indtil nu fået løbet 15,2 km, og i sammenligning med tidligere tider lyder det ikke af meget. Men knæet har holdt. Jeg har kun smurt Ibutop på knæet en gang og har ikke taget Ipren. Det sidste var dog kun, fordi der ikke var flere i skabet. Ellers havde jeg nok lige nappet et par efter turen i torsdags. Jeg har fået cyklet en del og satser på, at jeg hele tiden får cyklet 3 X så mange km som løbet. Jeg har ingen anelse, hvorfor eller hvorfra den idé kom, men det lyder sådan lidt målagtig. Yeah right.

Anyways. Der er fandme dejligt i skoven i øjeblikket. Fuglene larmer, svanerne er landet i skovdammen, og der lugter forårsagtigt. Det får jo forårsfornemmelserne op i (næsten) alle, og man kan komme til at løbe løbsk. Ikke mig. Jeg holder min 10 %. Håber jeg.

IMG_1825

IMG_1826

4 thoughts on “Bom bom…

  1. Jeg vil med i den danske forårsskov, ja jeg vil så!! Med Karla!!
    Godt at høre at du er fornuftig og det lyder som en glimrende regel med cykel kilometerne. Hold ud og så skal du nok bare se lige pludselig…. 🙂
    Knus og god søndag.

    1. Hvor det bare ville være hyggeligt. Men du kommer måske også snart til landet i andet (og knap så fornøjelig) anledning? Så bestiller jeg godt vejr og sol. 🙂
      Knus og god søndag 🙂

  2. Jeg vil bare gerne have en skov….og flad vej….og medvind 🙂

    Sejt du kommer så meget ud og kan supplere med cyklen. Der går vist op til 3 mdr før pillerne virker. God løbelyst 🙂

    1. Væbner mig med tålmodighed så. 😉 Det er jo faktisk af nød, at cyklen må komme i brug. Men det er rigtig godt for knæet. Du ved…der er intet, som er så slet, at det ikke er godt for noget. Agtigt. 🙂
      Du skal bare vente på, at vinden vender… 😉

Skriv et svar

