Indsatsområde

Min foretrukne parfume har fået en ny sidemakker. Den har ellers stået og tronet ved siden af den Prada, som jeg aldrig tager på, fordi den er for tung, men jeg samtidig elsker duften af. Den nye sidemakker er en bøtte Glucosamin. Dét, som på nogen virker rigtig godt på begyndende eller middel slidgigt. Jeg har faktisk arvet et par bøtter efter min far. Og nu hvor mit knæ åbenbart kræver min årvågenhed og omsorg, tænkte jeg at give produktet en chance. Så for at huske at tage 3 tabletter dagligt, har bøtten fået plads, hvor jeg ikke kan undgå at støde på den. Flere gange dagligt.

Så nu er indsatsområde nr. 1 i aktion “Pas-på-dit-knæ-det-er-det-eneste-du-har” igangsat.

IMG_1846

5 thoughts on “Indsatsområde

  1. Indtog Glucosamin i et år efter operationen af min ene knæ med rigtig god virkning. Forsøgte samme metode efter operation af andet knæ, men med mandlende virkning. Måske fordi slidet er værre denne gang. Vil til enhver tid anbefale produktet. Håber du får en rigtig god effekt af det. Dårlige knæ er bare skod.

    1. Ih se dét er en god og interessant oplysning. Elsker empiri så man ikke er helt på afveje. Håber så bare, at det virker på mig. 🙂
      Og totalt enig; dårlige knæ er skod.
      PS. Hvilken knæop har du fået lavet?

  2. Min mand inhalere også glucosamin efter operation (miniskus) hvor de opdagede at brusken er slidt af venstre knæ – slidgigt vel. Og føler også at det hjælper. Nu er han begyndt med akkupunktur oveni i – i håb om at få stimuleret gendannelse af noget brusk eller i det mindste få stoppet slitagen af det der er tilbage. Og ja, det er noget lort for nu at sige det lige ud….

    1. Super info. Jeg må straks høre min løbemakker, som også akkupunkturer, om hun kan gøre noget for mig. Hun stak mig jo tidligere for en øm og irriteret achillessene med stor succes.
      Og håber, at din mand kommer ovenpå knæmæssigt igen. For ja; det er fandme noget lort med dårlige og slet fungerende knæ. De er lissom en vital del af bevægelsesapparatet. 😉

Skriv et svar

