En ægte første gang for alting?

I mine ungdomsår deltog jeg i Sjælsø Rundt på cykel en enkelt gang sammen med hele min familie. Jeg husker ikke detaljerne, men jeg husker, at jeg gav den gas. På den første halvdel, hvorefter jeg blev meget træt og sad i grøftekanten og ventede på min mor og mine søskende. Og så gik det ellers mod mål i et mere adstadigt tempo. Så kom kvindeløbene til, som vi har deltaget i i rigtig mange år.

Men jeg har kigget mig lidt rundt omkring pga min “knæsituation”. Og så var det, at nogle kolleger har cyklet Tøserunden nogle år, og i år bød de igen op til dans. Og jeg er hoppet med. Så fandt jeg ud af, at jeg endda kunne få rabat på tilmeldingen gennem Politiken Plus. Så nu er jeg tilmeldt. Og der er ingen vej udenom.

Jeg er blevet lovet gode og bugnende depoter, og hvis uheldet er ude, skal der efter sigende være unge og spænstige (mandlige) hjælpere, som kører rundt og lapper hullet eller reparerer brudte kabler. It better be!

image

Gad vide, hvor lang tid det tager at cykle 112 km?

Skriv et svar

