Den kedeligste løbetur–eller lidt har også ret.

Nu da jeg var på sådan en konference-noget mandag og tirsdag, hvor programmet var tæt pakket med spændende foredrag fra ildsjæle, som bare ville dele ud, skal man jo sørge for at holde gryden i kog. Så jeg havde stoppet løbetøjet i tasken og havde planlagt en lille løbetur i en pause mandag eftermiddag.

Jeg boede på det, som nok er det mest kedelige placerede hotel i Kolding og omegn. 6 km fra centrum, i industrikvarteret og udsigt lige ned på motorvejen. Men visse vasse. Løbes skulle der. Og hotellet havde faktisk et lille kort fortrykt med en lille rute. Fedest! Sikkert lidt stier rundt i et grønt område. Yeah right. Dream on. Det var en tur rundt i industrikvarteret, som ingen ende havde. I en piv-storm. Som tilmed var kold. Men udstyret var i orden. Nye Nike Structure Triax på anden tur og et par nye lange tights, fundet til 50% i løbebutikken i Hillerød. The Supremes i ørerne. Ingen undskyldninger…

IMG_1743

IMG_1744

IMG_1754

IMG_1751

Manner, var det den kedeligste løbetur ever. Altså rent omgivelsesagtigt. Men jeg blev rørt og fik sved på panden, inden aftenens program gik i gang.

6 thoughts on “Den kedeligste løbetur–eller lidt har også ret.

  1. Der er ikke noget som en løbetur til at få foredrag til at glide ned og bundfælde sig.
    Ærgerligt at hotellet har været så trist i sit valg af løberute. Nogen gange bliver man bare nød til at arbejde med hvad man har.

    1. Ja, det er godt at blive blæst igennem inden runde 2.
      Og med hensyn til hotellet var det nu kun kedeligt pga løbeturen. Ellers er man der kun i 7½ time, hvor man (jeg) sover. Så kan omgivelserne være hip som hap. 😉

  2. Tillyke med gear – det er så motiverende!
    Og ja, sådan nogen områder er bare dødens pølse, på den anden side har men så meget fortjent vinen til aftensmaden når man har gennemført! 🙂

    1. Præcis. 🙂 Energiregnskabssamvittigheden har det bare lidt bedre. Især når der er god forplejning hele dagen lang….
      Jeg er virkelig glad for de nye tights. Jeg kommer til at bruge – løbe – dem til døde… 😀

  3. Sig til hvis du skal på samme hotel igen….så underholder jeg da gerne. Arbejder næsten lige ved siden af :). Og ja, omgivelserne er bestemt røvsyge!

    1. Det skulle jeg da have vidst! 😉 Forhåbentlig får jeg næste år et af hotellerne downtown. Ellers husker jeg dig! 🙂

Skriv et svar

