Intet nyt er godt nyt–eller nej, jeg er ikke faldet i en brønd…

Jeg har været et smut væk fra Djævleøen. Dét sker ikke særlig tit. Selvom Guderne skal vide, at jeg trænger til det. Det sker bare lissom ikke så ofte. Men jeg fik i sjette time bevilliget en adgangsbillet til en konference med overnatning og forplejning i særklasse. Nu er jeg vendt hjem; inspireret, fyldt op, begejstret og så parat til at udforske og sætte en masse i gang.

Og som bonus kom Steffen Brandt lige forbi med en ung lækkermås, som sang vidunderligt, mens han sørgede for at give masser af hans tekster om sprog og kærlighed, når den rammer allerdybest, krydret med lidt stand-up (mens han sad ned) og slet skjult selvironi. Guitaren ku’ han spille på. Mon ikke!

Jeg vender snart tilbage…

One thought on “Intet nyt er godt nyt–eller nej, jeg er ikke faldet i en brønd…

Skriv et svar

