Tilbageblik–eller mens vi venter på bedre tider…

Mens jeg i går sad og overvejede deltagelse i forskellige løb, klikkede jeg af kedsomhed eller i søgen på inspiration eller tegn på enkelte måndeder i arkivet her på bloggen. Jeg har ikke rigtig været bagud i tid og læse mine tidligere indlæg; måske been there, done it, did eller didn’t work? Anyways. Det var faktisk ret sjovt at genlæse. Både fordi jeg ved en del af indlæggene overhovedet ikke har nogen erindring om at have skrevet det. Jeg kan mærke stemningen, men ordene? Naahhh…

Så mens du måske også venter på bedre tider her på bloggen – og bedre tekster – foreslår jeg, at du smutter på et tilbageblik i arkivet. I sløje tider laver man vel et hurtigt tilbageblik. Til de gode gamle dage. Mens vi venter på bedre…

image

2 thoughts on “Tilbageblik–eller mens vi venter på bedre tider…

  1. Ja, er det ikke mærkeligt. Jeg kan også genlæse nogle gamle indlæg og helt have glemt, at jeg har skrevet det. Ordene. Så det er nok en god ide lige at kigge lidt tilbage. Der er sikkert også meget inspiration at hente! 😉

    Ha’ en god dag. Jeg er i øvrigt tilbage som Wordfeud spiller, havde lige en udfordring med mit abonnement (!), men nu er det vist fixet!

    God dag. Knus.

  2. Jeg undrer mig i hvert fald. 😉 Men det er ret godt at læse lidt bagud. Så ved man pludselig, hvorfor det er, at man godt kan lide det…
    God fredag til dig og knus 🙂

Skriv et svar

