I’m still standing–eller hvordan man kan genvinde troen…

Det har været en god uge. Arbejdsmæssigt rent af pommern til, fordi det har været rent brandslukningsøvelser. Men træningsmæssigt har det været en god uge. En super god uge. Jeg har været på crosstraineren, jeg har styrketrænet, jeg har været til Body Bike fka spinning, og jeg har løbet en længere tur. Løbet/gået.

Og jeg har mærket mit Etape Bornholm-syndrom. Der, hvor jeg kan mærke, at jeg er stærkere end jeg var for fire dage siden. Både i benene, i lungerne og mentalt. Så efter gårsdagens løbetur har jeg genvundet troen. Og håbet. Troen og håbet på, at jeg alligevel smutter til Middelfart i begyndelsen af maj og løber det her. Sådan helt stille og roligt og som en måske sidste halvmaratonoplevelse.

For nu er foråret kommet og i går var en rigtig god dag i skoven.

IMG_1682

IMG_1686

IMG_1688

4 thoughts on “I’m still standing–eller hvordan man kan genvinde troen…

  1. Skønne billeder, Katrine! Dejligt også at læse at du føler dig stærkere og har mod på lillebælthalvmarathon.
    Ha’ en dejlig søndag 🙂

    1. Der er ikke noget, som lugten af forår. Eller solen… 😉 Nogen gange skal man bare have lidt tid. Til at mærke og tænke. 🙂

  2. Det var dejligt at høre om noget successfuldt løb! Og jeg går helt ind for at du tager lidt til Fyn og løber i det tempo du nu kan med dit knæ. Heroppe er der folk der går stavgang – halvt marathon med nordisk walking. Hvorfor ikke? Hovedsagen er vel at lave noget man nyder og tiderne er da fuldstændig ligegyldige 🙂
    Knus for en fortsat god træning!

    1. Ja, for hulan trængte vi til lidt godt nyt. Jeg skulle måske bare lige have lidt tid til at fordøje og justere og du ved. Og her er Løbelilly og jeg enige om, at hyggen og sjovet ved det er det vigtigste.
      Kommer du snart? 🙂
      Knus til dig i snemasserne 😉

Skriv et svar

