En ny og frisk start?

Her til morgen er der endelig nogen, som har fjernet skruetvingerne fra mit hoved. Og sørget for god udluftning. I hvert fald vil jeg undlade at flytte mig direkte fra sengen til sofaen, jeg er ikke ukomfortabel smålummer, har ikke taget dagens første portion Panodil, og jeg føler mig næsten fit for en ny omgang fight. Jeg er småbanket i hele kroppen, men det letter, gør det. Endelig! Fandme heldigt at det nu er weekend. Andre er mindre heldige. De har virkelig fået helvedes-virussen at mærke.

Jeg er altid bundærgerlig, når jeg er syg. Det er spild af tid. Værdifuld tid. Det er også røvkedeligt at være syg og slået ned. Jeg er endda ved at lære ikke at have dårlig samvittighed over ikke at være på arbejde. Dét har taget lang tid, men det bliver bedre. Der ligger godt nok meget og venter på at blive taget sig af, men jeg bliver ikke så foruroliget af det længere. Men det har været hård træning.

Det lugter og ser ud af forår udenfor. Jeg tror, at jeg skal luftes i dag. Bare lidt… Så i dag bliver en frisk start?

5 thoughts on “En ny og frisk start?

      1. Hihihihi… jeg kan se nu (andre steder), at med link mente du mit link til P1 og udsendelsen med stress…

Skriv et svar

