Sti-tjek

Jeg smuttede en tur i skoven i går med hunden. Ikke i løbeskoene, for sidste gang jeg var der, var stierne de rene skøjtebaner. Og så massive, at selv ikke med mine snekæder på skoene, var det tillokkkende med en løbetur på dem. Med helbredet som indsats. Også hende her var vendt om i fredags, fordi det var sundhedsskadeligt at færdes i St. Dyrehave.

Efter weekendens +grader burde der jo være sket lidt. Så vi drog på rekognosceringstur. Det blev en blandet fornøjelse. Stierne var fortsat pletvis belagt med flere cm tyk is. Pletter på sådan ca. 10-50 m længde. Hvor jeg så trippede af sted i kanten eller inde på skovbunden. På den udforskningsagtige og udenfor stierne-agtigt.

Men det hele lugtede lidt af forår. Lyset lugtede lidt af forår. Og solen fulgte os på den første del.

IMG_1579

IMG_1580

Hvis nu temperaturerne holder sig på +, mon så ikke mine nye løbesko kan blive luftet en af de nærmeste dage? For jeg har ikke givet op.

Skriv et svar

