Ferie på matriklen

Min krop værker. Den har været aktiv i mange og uvante former, og musklerne ønsker sig lidt pause. Og måske et par Ipren.

Jeg har været i svømmehallen. Klarede uden problemer 700 m brystsvømning i fin stil OG fik leget med Lillepigen (og manden) i legebassinet, inden jeg mødte muren ved 50 m brystcrawl. Dét skal jeg absolut have arbejdet lidt på. Teknikken altså.

Jeg har nået lidt holdtræning; Stram op. Manner, min mavemuskulatur lader meget tilbage at ønske. Og træne op. Det gik fint med armene, og jeg kunne sætte håret dagen efter.

Så smuttede vi en tur til det der Sverige-noget. Med nogle ski og hjelme. Og en bilfuld forventningsfulde store, mellemstore og en lille. Som ikke anede, hvad hun gik ind til. Og skulle udsættes for. Jeg fik støvet min stil af, brugt endnu flere muskler, som også trængte til lidt afstøvning. Hele dagen i afvekslende vejr.

Manner, ferie er fedt.

IMG_1536-1

One thought on “Ferie på matriklen

Skriv et svar

