Et rimeligt kedeligt liv

Jeg synes egentlig, at mit liv er sådan helt gennemsnitsagtigt og ikke særlig begivenhedsfyldt. Det er ok. Jeg bliver sgu for hype, hvis der sker for meget voldsomt. I hvert fald på en gang. Så jeg har faktisk ikke så meget at skrive om. Sådan lige nu.

Hvor manden ellers pludselig forlod matriklen tidligt, tidligt søndag morgen, da han var blevet beordret på lejrskole, fordi en kollega var blevet syg. Resten af ugen. Og hvor Lillepigen ikke er rask. Selvom hun har boet i sofaen med feber og snot hele weekenden. Og hvor hunden den ondelyneme lavede et eller andet med forbenet i hundeskoven, så hun halter. En del.

Næ du; der behøver ikke ske så meget i mit liv. Nå jo, så er jeg blevet interviewet af en journalist, som skal skrive en artikel om bloggende kvinder 40+ til magasinet liv. Der er sket rigeligt på de to første dage til at vare mindst resten af ugen….

IMG_1099

3 thoughts on “Et rimeligt kedeligt liv

  1. Nogen gange er det slet ikke så tosset med et kedeligt liv. Der er jo så mange andre perioder hvor det hele er på gloende pæle, så nyd bare stilheden – du har også Lillepigen at tage dig af helt alene.
    Hvad har Karla nu lavet med sit ben, håber ikke at det er noget alvorligt?
    Knus med snefnug….. 🙂

  2. Det er så ok med et kedeligt liv. Altså det er ikke kedeligt, men der skal bare ikke være så mange udslag. For ja, der skal nok komme tider, hvor det hele står i et.
    Jeg ved ikke, hvad Karla har lavet i skoven. På jagt efter en pind… Jeg er lige så meget i fornægtelsesfasen med hende som med mit knæ. 🙂 Hun halter, og jeg gætter på, at hun har forstrakt noget eller vrikket om. Kan en hund egentlig det?
    Er det ikke lidt dejligt med sne? Jeg er lidt træt af gråt og fugt og sådan bare lidt lummer-vinter.
    Knus og pas på dig selv 🙂

Skriv et svar

