Ventetid er ikke altid sød…

Jeg har nu fået mine tider til div. undersøgelser af mit knæ. I slutningen af denne måned skal jeg have gennemlyst knæet på den ene og den anden måde og ca. 10 dage efter skal jeg så på Idrætsklinikken på Gentofte Sygehus og have en vurdering. Jeg er meget ambivalent med hensyn til det hele. Naturligvis glad for at få knæet undersøgt og forhåbentlig fastslået, hvad problemet er. Så jeg slipper for disse gentagne skadesperioder. På den anden side er jeg bare pisse bange for, at jeg får besked om, at jeg ikke må løbe mere, fordi knæet er ødelagt.

Så ikke al ventetid er sød. Og slet ikke den her.

IMG_1139

4 thoughts on “Ventetid er ikke altid sød…

  1. Nej for pokker, det kan man da ikke kalde sød ventetid. Kan godt forstå at du er nervøs. Jeg håber det bedste. Du skal da løbe igen! Krydser alt, hvad der krydses kan og håber at ventetiden bliver kort og svaret godt.

    Knus

  2. Det er absolut ikke sjovt at vente på den slags! Men prøv alligevel at se på forløbet som en mulighed for at få at vide hvad der egentlig foregår – for nu har du klaget din nød over det knæ længe. Lad være med at male fanden på væggen før der brug for det, jeg syntes det er sjældent at man hører om at folk får totalt løbeforbud resten af livet – så hvorfor skulle det være så galt for dig?
    Så snart du ved hvad problemet er kan du gøre noget ved det. Og jeg er sikker på at der er mange gode løbeture og konkurrencer i det knæ, det skal bare forkæles lidt.
    Så op med humøret og tag cyklen ud i skoven i stedet for.
    Optimistiske knus fra mig 🙂

    1. Jeg har nemlig klaget min nød i tide og utide. Og befundet mig ret meget i fornægtelsesfasen. I lang tid. Så det er bare det, som skal til nu.
      Næsten lige så optimistiske kram igen 🙂

Skriv et svar

