True love? I don’t think so…

Min indbakke har været propfyldt henover nytåret med wishing wells og hvordan du lige er en succes med dine nye vaner-agtige mails. Jeg læser dem og prøver virkelig at følge de velmenende og kloge råd fra virkelig dygtige mennesker.

Og når jeg lægger nye planer eller prøver at ændre vaner, trækker det tænder ud. Ikke bogstaveligt, heldigvis for det da, men det er bare pisse hårdt. Og lige pludselig er Birgitte Nymanns charme og glimt i øjet-nytårstale og Chris MacD’s kloge ord langt, langt væk. Når jeg hænger på en crosstrainer i Fitness World i bedste sendetid, hvor sveden nærmest driver af væggene, temperaturen nærmer sig højsommerens, og jeg ønsker, at jeg havde taget en top på i stedet for en løbe t (I know, vi er ude i marginalerne her), så er det ren viljestyrke. At forblive på den crosstrainer. I mere end 10 min.

Jeg kommer aldrig til at elske den. Den er indendørs. Den er sikkert smurt ind i andres bakterier (hvem siger ocd?). Jeg kan ikke have hunden med. Jeg løber ikke. Der er fandme både muted tv med Beverly Hills nr..et eller andet OG tinitusgivende musik foran mig og ikke skoven. Ikke engang Sony in-ear-plugs skruet rigtig godt op kan holde dén musik ude.

Men jeg er på den. For den kan lige give mig den aerobiske træning, som jeg trænger SÅ meget til. Jeg kan komme i form, selvom mit knæ ikke har tænkt sig at medvirke sådan lige i øjeblikket. Jeg kan endda finde en crosser, som vender lidt væk fra al virakket. Så jeg kan fordybe mig lidt i min podcast fra P1.

For ved du hvad? Mine tanker flyver aldrig på langfart i FW. De bliver lissom. Så den der crosstrainer bliver aldrig min store kærlighed. Men for nu må den være min bedste ven. Der er nemlig lidt lang tid til,  jeg skal have undersøgt knæet. D. 7. februar. Og jeg var dybt taknemmelig over at få en tid. Selvom der næsten er en måned til.

Så mig? Jeg er i selskab med min nye bedste ven. Og håber på det bedste.

IMG_0560

6 thoughts on “True love? I don’t think so…

  1. Crosstraineren bliver heller aldrig min ven, eller løbebåndet for den sags skyld. Faktisk er det bedste ved fitnesscentret spinningsalen og området hvor man kan lave coretræning. Alternativt romaskinerne, men dem får man sådan vabler i fingrene af :o)

    Håber de finder ud af noget med dit knæ den 7. feb. (Jeg kan desværre fortælle tiden ikke går særlig stærkt, når man går og venter på noget. De sidste 4 uger har været de længste i mit liv)

    1. Jeg må vist til at prøve det det spinning igen. 🙂 For jeg er allerede træt af crosstraineren efter to gange…
      Og det er lang ventetid. Men nu er det jo lige om lidt, at du får gipsen af. God fornøjelse med det. 🙂

  2. Årh altså…..dit lille skidt…. 😉
    Crosstræner og alt andet end løb er ikke sjovt, men du må jo til det…
    Fårk, hvem der var i Dk den 28. – når jeg kommer til Dk i foråret SÅ ses vi altså! Også i den grad!
    Stort knus 🙂
    Kirsten

    1. Jaaaaa øvvvv, 😦 Hænger lidt med mulen i denne tid. Men op på hesten igen, ik?
      Og ja, det ville da være tophyggeligt, hvis du lige kiggede forbi d. 28. 🙂 Ajjj, vi ses definitely ud på foråret. Både til te, det der er værre og løbesko.
      Hold skruen i vandet! 🙂
      Knus til dig 😀

Skriv et svar

