Nye planer

Efter en løbetur på magre 4 km med et par gå-pauser op af bakkerne med Løbelilly skulle der lægges planer. Fordi lige om et par måneder eller fire skal vi rent faktisk løbe et ½ maraton. Og vi er i en sjældent set dårlig form begge to. I forhold til hvordan vi egentlig har ligget i formkurven de sidste tre år. Vi starter lavere nede. Synes vi. Samtidig har jeg mit uafklarede knæ, og løbeveninden har lidt fod og lidt hofte. Så vi er dækket godt ind på skavanksiden.

Men nu skal det være nok. Vi har lagt planer. Min indstilling/henvisning til røntgen og scanning af knæet er afsendt, og jeg kontakter selv en idrætslæge tirsdag. Så tager vi den derfra. I mellemtiden løber vi vores længere og længere ture i weekenderne as usual. Og beder til, at mit knæ holder til det. I løbet af ugen må jeg hoppe på crosstraineren i FW og håbe på, at jeg kan oparbejde en heftig og holdbar entusiasme til den. No stram op eller andre hold, hvor knæet skal belastes i bøj-stræk.

For aerob træning skal der til. Masser. For det ser sgu ikke så godt ud. Men det bliver bedre. For nye planer hjælper. Sagde jeg. Smiley, der blinker 

image

4 thoughts on “Nye planer

  1. Hej Katrine,

    Held og lykke med det. Håber snart du får afklaring vedr. din skade. Det sværeste er næsten uvisheden.
    Glæder mig til vi ses sidst på måneden
    Knus Karina

    1. Jeg håber også på held og lykke og alt muligt andet voodoo og mirakuløs helbredelse. Uanset mit knæs tilstand så ses vi d. 28. Glæder mig virkelig. Vi pumper bare Helles MB, så triller jeg, mens I løber. 🙂 Og så skal vi have lidt mad og lidt vin. 😀

  2. Hej …

    Jeg skal til magasinet Liv skrive en artikel om blogkvinder 40+. Jeg ved faktisk ikke, hvor gammel du er? Men, hvis du er over 40, så vil jeg høre, om du har lyst til at medvirke.

    Jeg har fundet fire blogkvinder, du er én af dem, som jeg gerne vil spørge om følgende:

    Hvorfor begyndte du at blogge (og hvornår?
    Hvad giver det dig at blogge?
    Er der ting, du har fundet ud af, du ikke skal skrive om?
    Hvornår får du flest kommentarer?
    Hvor mange læsere har du?
    Hvordan har din blog udviklet sig gennem tiden?
    Hvor meget tænker du over den visuelle side?
    Fremtiden i blogland for dig?

    Og så må du gerne sende mig din “rigtige” mailadresse – bedste hilsner Julie Vöge (julie@julievoge.dk)

Skriv et svar

