Genudsendelsesglæde?

Jeg har set en del fjernsyn de sidste par aftener. Der er nemlig ret meget strikke- og hækleting, som skal være færdige til at blive pakket ind og komme under træet. Så tossekassen kører på overarbejdstid.

Så er der jo fedt, at gamle kendinge bliver gen-gen-genudsendt. Hvis det er undgået din opmærksomhed, så har der de sidste tre aftener været Frækkere end politiet tillader 1-2-3. Jeg griner stadig.

Nu kommer der så Die hard. Jeg oddser på 1-2-3-4. Også selvom strikkepindene ikke vil gløde lige så kraftigt efter i morgen, så er det da rart, at der bliver sendt film, som jeg har set en par gange før og derfor kan følge med i uden at se på skærmen hele tiden. Det er super for strikketøjet og hæklenålen.

Så kan vi måske håbe på Lethal Weapon 1-2-3-4 inden nytår? Så får jeg da virkelig bastlet?

IMG_0577

Skriv et svar

